Δευτέρα 3 Απριλίου 2017

Η Δική μας φωνη

Γεια σας!!!!
Δεν χρειάζεται να κάνω εισαγωγή . Ξέρω πως έχω πάρα μα πάρα πολύ καιρό να σας μιλήσω . Αλλά τώρα αυτά πέρασαν ,όλοι έχουμε διάφορες φάσεις στην ζωή μας και μας κάνουν να γινόμαστε καλύτεροι.
Έτσι και σήμερα λοιπόν είμαι εδώ με τα αγαπημένα ας πούμε του Μαρτίου....  Ας ξεκινήσουμε λοιπόν.😉

Πρώτα θα πω τραγούδι και το ανακάλυψα μέσω μιας φίλης μου .Γενικά τωρα τελευταια ακούω συνέχεια την playlist μου αλλά τρελαίνομαι όταν ακούω το seventeen της Alessia Cara. Αν δεν το ξέρετε  θα σας το εχω και εδω να το ακουσετε https://m.youtube.com/watch?v=dB1w9Yiseventeenu3zo 

Πάμε λοιπόν σε blogger όπου είναι η patzaroula που την γνωρίζω κιόλας. Πραγματικά μιλάει για πολύ ενδιαφέρον τα θέματα επειδή είναι διατροφολόγος και personal trainer και Ρίξτε της μια ματιά , αξίζει να την τσεκάρετε.

Επειδή παρακολουθώ και YouTube αλλά έχω κάνει εγγραφή σε πολλά κανάλια δεν ξέρω, νομίζω πως αυτόν τον μήνα ξεχώρισα την Ioanna Samara γιατι ξεκινησε μια πολυ ωραια σειρα γυμναστικης survivor εξηγει τι σημαινει.

Αφού αναφέρθηκα στο survivor ναι είμαι και εγώ μια από αυτούς τους πορωμενους με το survivor τι να κάνουμε . Είμαι με τους μαχητές και στενοχωρήθηκα πολύ με αυτό που έπαθαν.

Αγαπημένη ταινία ήταν η "Bent it like Beckham" ναι είναι παλιά άλλα εγώ τώρα την είδα! Αφήστε που μου θυμησε και μια πολύ καλή μου φιλη...

Ε θα πω και βιβλίο λοιπόν ξεκίνησα που λέτε να διαβάζω την σειρά του Χάρι Πότερ. Είχα δει τις ταινίες και είχα ξετρελαθει. Έτσι διάβασα το πρώτο βιβλίο "Ο Χάρι Πότερ και η φιλοσοφική λίθος " , διάβασα "την Καμάρα με τα μυστικά " και έχω αρχίσει τον "αιχμάλωτο του αζκαμπαν". Είμαι τρελή το ξέρω.

Επειδή τα άσχετα αγαπημένα βγήκαν πολλά θα κάνω ξεχωριστά τα beauty αγαπημένα. Καλέ μην το ξεχάσω λοιπόν ένας καλός μου φίλος έχει ένα κανάλι στο YouTube είναι πολύ καλό παιδί και όταν βλέπει subscribers βελτιώνεται ολο και πιο πολυ γι αυτό τσεκάρετε το κανάλι του είναι αρκετά διασκεδαστικό. Εμπιστευτείτε με😉😉😉
mike tv tube

Το πρόγραμμα όπου θα ακολουθώ ώστε να μοιράζομαι τα άρθρα μου μαζί σας είναι δευτέρα  ελπίζω να μπορώ να είμαι συνεπής. Όσο για την μικρή αλλαγή του ονόματος (ό κόσμος στα μέτρα μου) έγινε επειδή μόνη μου διαχειρίζομαι τη σελίδα ,δεν είμαστε πια ομάδα εδώ και πολύ καιρό και αποφάσισα ο τίτλος να αναφέρεται στον κόσμο αλλά στα δικά μου μέτρα, ενός μαρουλιου, οπως με φωνάζουν και οι φίλοι μου.😁

ΤΑ ΛΕΜΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου