Τετάρτη 6 Ιουλίου 2016

Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ

MAD VMA 2016 

by coca cola &viva wallet

Φέτος πραγματοποιήθηκαν για άλλη μια φορά τα μουσικά βραβεία MAD VMA στο κλειστό γήπεδο ταε κβο ντο και με παρουσιαστή τον Θέμη Γεωργαντά. Ήταν η πρώτη μου φορά που παρεβρισκόμουν στα βραβεία και τα απόλαυσα ήταν τόσο υπέροχα όλα. Αλλα όπως όλοι έχω κι εγώ κάποιες αδυναμίες. Είμαι μια vkator θαυμάστρια του Βαγγέλη Κακουριώτη και λατρεύω τους Boys and Noise και εντάξει έκανα ΠΑΝΙΚΟ!!!!!!Τι να κάνω noiser είμαι. Παρακάτω υπάρχουν τα αποτελέσματα από τα βραβεία και τέλος ένα project που έχω ετοιμάσει από εκείνη την υπέροχη βραδιά. Τα βραβεία θα προβληθούν στην τηλεόραση στις 19 Ιουλίου στον alpha.

Καλύτερο βίντεο κλιπ αστικής μουσικής
Καλύτερο τραγούδι
Καλύτερη καλλιτέχνις Καλύτερο συγκρότημαΚαλύτερη καλιτέχνις έντεχνης ή λαϊκής μουσικής
Η αλήθεια μοιάζει ψέμα
Demy
Με στεναχωρει
Stan
Έλενα Παπαρίζου
ΜέλισσεςΔέσποινα Βανδή





Καλύτερος καλλιτέχνης έντεχνης ή λαϊκής μουσικής
Καλύτερος καλλιτέχνης σύγχρονης μουσικής
Καλύτερο ποπ ροκ βίντεο κλιπ
Καλύτερο βίντεο κλιπ χορευτικής μουσικής
Καλύτερο βίντεο κλιπ MAD Greece
Παντελής Παντελίδης
Σάκης Ρουβάς
Πριν πεις σ’ αγαπώ
Γιώργος Σαμπάνης
Stand by me now
Playmen
Tο συμπέρασμα
Κων/νος Αργυρός


Καλύτερο ντουέτο/ συνεργασία
Βίντεο κλιπ της χρονιάς
Τραγούδι της χρονιάς του MAD TV
Καλύτερος πρωτοεμφανιζόμενος καλλιτέχνης
Τιμητικό βραβείο
Για μια θέση μεσ’ την καρδιά σου
Boys &Noise
Mike
Στο θεό με πάει
Ελένη Φουρέιρα
Don’t be so shy

Imani
Κων/νος Κουφός
Άννα Βίσση




Καλύτερο ποπ βίντεο κλιπ
Βίντεο κλιπ της χρονιάς για την Κύπρο
Φίλα με
Σάκης Ρουβάς
Η αλήθεια μοιάζει ψέμα
Demy


(τα βίντεο δεν είναι από το youtube απλά τα έκανα επεξεργασία και έπρεπε να γράφει you tube)











Άννα Μαρία




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου